Gäst onix8 Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 var kan man köpa ett AR till ds??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 min bror köpte till gc men på www.spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 http://www.codejunkies.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 jag kolla på spelbutiken.se men där fanns inga saker med nintendo ds att göra!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 det finns vist på spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigor Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 -_- Är du blind eller, det finns ett AR för både ds och gba på spelbutiken.se ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 spara pengar till flashcart. musik, homebrew spel, dessutom: Du kan ladda ner Riktiga ds spel t.ex. mph från en sida.. den är tysk, minns inte vad den hette. Men jag kan ju fråga snubben på min msn. Det är mer värt det. Fast jag är ju inte dock helt säker vars man kan köpa flashcart. AR fungerar inte till alla spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Flashcart är ingenting jämfört med M3 lite perfect som finns på www.psxcare.com M3 lite perfect har bättre kvalite och så kan du tanka ner mer än bara ds och gba spel + att d kan kolla filmer, musik o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 M3 är ju en flashcart? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det är finns en flashkort som heter Flashcart :blush: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg