frifri Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) OK, det är så att jag är ny här och lika ny när det gäller tv-spel ;) så det kan bli lite konstigt- förlåt :kung: men det är så här att jag har klarat bossen i första världen i donkey kong 64. jag fick nyckeln och öppnade ena låset till krokodilens bur. men nu vet jag inte avd jag ska göra föratt komma till nästa värld. så vart ska jag ta vägen?? (jag vet att det är en simpel fråga, men å andra sidan borde nån där ute veta) och dessutom var det 5 år sen jag spelade :) Redigerat 29 Juni 2007 av frifri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 har du inte klaat det på 5 år :blink: (skoja) du ska klättra upp en bit på ön till ett öken tempel. där inne finns nästa värld. här finns en guide genom hela spelet ifall du skulle fastna igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmiZ Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Jo eftersom det redan finns en fråga om det här spelet så har jag också en fråga efter som jag har kört fast. Jag har öppnat 7 lås på den stora buren till kokodilen och kan titta in genom en fönster och se den sista nyckeln men vet inte hur jag kommer in genom dörren. När man står utanför dörren så tänker apan man har tagit dit ungefär: Sa inte Cranky någonting om det här? Men går man till Cranky så frågar han bara om man vill spela det där gammla spelet på hans dator. Hoppas att ni förstår vad jag skriver.... :unsure: Någon som vet hur jag komm igenom dörren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Man måste klara spelet på Crankys dator och det gamla mariospelet i Frantic Factory (stavning?) för att få den nyckeln så som jag förstått det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 japp. jag hatade det. (förlorade typ hela tiden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmiZ Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Tack för svaret! :D Jag tror jag blir galen på mariospelet! När man kommer till fjärde banan eller vad man nu kan kalla det (100m) och har kommit längst upp finns det ingenstans att ta vägen. Ska man döda dk på något sätt? Eller vad ska man göra för att klara det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg