Hoppa till innehåll

Donkey Kong 64- Hjälp Mig!


frifri

Rekommendera inlägg

OK, det är så att jag är ny här och lika ny när det gäller tv-spel ;) så det kan bli lite konstigt- förlåt :kung:

 

men det är så här att jag har klarat bossen i första världen i donkey kong 64. jag fick nyckeln och öppnade ena låset till krokodilens bur. men nu vet jag inte avd jag ska göra föratt komma till nästa värld. så vart ska jag ta vägen??

 

(jag vet att det är en simpel fråga, men å andra sidan borde nån där ute veta) och dessutom var det 5 år sen jag spelade :)

Redigerat av frifri
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo eftersom det redan finns en fråga om det här spelet så har jag också en fråga efter som jag har kört fast. Jag har öppnat 7 lås på den stora buren till kokodilen och kan titta in genom en fönster och se den sista nyckeln men vet inte hur jag kommer in genom dörren. När man står utanför dörren så tänker apan man har tagit dit ungefär: Sa inte Cranky någonting om det här? Men går man till Cranky så frågar han bara om man vill spela det där gammla spelet på hans dator.

 

Hoppas att ni förstår vad jag skriver.... :unsure:

 

Någon som vet hur jag komm igenom dörren?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för svaret! :D

 

 

Jag tror jag blir galen på mariospelet! När man kommer till fjärde banan eller vad man nu kan kalla det (100m) och har kommit längst upp finns det ingenstans att ta vägen. Ska man döda dk på något sätt? Eller vad ska man göra för att klara det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...