Vilken Req lvl är det på instancerna Maraudon och Sunken Temple (ST)? :huh:
World Of Warcraft (wow)
Maraudon 46-55
och vet inte vart Sunken Temple
The Temple of Atal'Hakkar (Sunken Temple)
Level 50-55
är det inte 50-60? men i 58+ kör man ändå inte det för man skaffar bra saker i outland
Suveränt! Då kör jag Maraudon på nästa lvl. Är i lvl 47 nu. :D
Jag kållade på det också :rolleyes:
Skipa Instances levla till 58 och dra till Outlands.
Sunken tempel 50+
Maraudon 47+
Genom att göra instanser blir det ju roligare att levla.
Ladda ner atlas så behöver du inte fråga. :visslar:
jag tycker det är onödigt att köra instanse i låg level för när man går upp i högre level så blir dom ju dåliga, i 70 så blir dom nästan aldrig dåliga om man kör instance då men några instancer kan man köra i låg level för att få nån bra sak
får man bra saker i DM?
och spelar nån på gostlands :unsure:
Tycker det är lite onödigt att skaffa gear på runt level 50 , för att på 58 byter man ut allt ;)
Hmm .. Man kan få en bra sköld till warrior , man kan få en Blå Cloth sak.. osså kan man få en Yxa,en blå mace och ett Bra svärd till rouge
↗ till inläggetTycker det är lite onödigt att skaffa gear på runt level 50 , för att på 58 byter man ut allt ;)
Jag tror inte det för man sparar väll till epic mount eller epic flying mount :huh:
Men det är ju såklart om man får items i quester :D
↗ till inlägget↗ till inläggetTycker det är lite onödigt att skaffa gear på runt level 50 , för att på 58 byter man ut allt ;)
Jag tror inte det för man sparar väll till epic mount eller epic flying mount :huh:
Men det är ju såklart om man får items i quester :D
ja det e den han menar men får allt bra av quester
Kör med de gearet du har nu istället, sen kommer du få ALLT du behöver från questes i Outland ( + massa blåa sakr från lätta quest ),