NuTc4sE Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 jag tycker att du ska köpa saints row lungt. Det äger!! Jag har det och jag har bara köpt kläder men ändå inte tröttnat på att köpa klädder på spelet!! Info: Saints row är typ som gta. Du går runt som en gangster och snor bilar, blir jag ad av poliser, gör uppdrag m.m. Fast på saints row kan du göra MYCKET mer än vad du kan göra på gta. Du kan köpa kläder, snygga till bilarna och trimma dem med lustgas!! och mycket mer. Jag tycker att allt i stort sätt är positivt med spelet. Du behöver inte ha xbox live för det e hurkul som helst ändå!! Men det finns en nackdel. Man kan bara köra bil. Men jag säger bara KÖP DET!! hoppas jag hjälpte till på ett bra sätt och att du fick tips. Du man kan faktiskt trimma bilar med lustgas stajla dom och köpa kläder på GTA: San Andreas DÖÖ Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Snälla, bumpa inte och skriv onödiga inlägg på samma gång, okej? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.