Salzalada Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Skrivet 30 Juni 2007 Ska snart köpa en laptop, blir nästa vecka om allting går väl. http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....=Specifications Jag ska inte köpa den från elgiganten, det bara står hur den är och så. Ska köpa den för ett kraftigt nedsatt pris, så bry er inte om det. Men vad tycker ni om processor, skärm, ram, grafikkort och liknande? Är den något att ha? Core 2 Duo är ruggigt bra som processor för bärbar just nu, energisnål och kraftfull. Grafikkortet är hyffsat bra för en bärbar. Den är iaf inte integrerad, och tur är väl det! RAM-minnet borde räcka så länge. Får väl uppgradera det när jag tycker att det behövs. En hårddisk på 120 gb räcker till mina behov, har aldrig använt mer än 50 gb på den datorn jag använder nu. ^^ Den har vanligt nätverkskort och trådlöst inbyggt. Visserligen ska nyare laptops ha det, men ändå. :P Det var min sammanfattning om datorn, resten får ni läsa på länken. ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.