papyrus_pokemon Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 är det nått mer än final island och musicbox som jag behöver? har gått igenom grottan 6 gånger men han har inte joinat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Det är därför det är 0,9% chans att den joinar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 k men vet du hur jag kommer vidare? har bara klarat och fått smeargle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 få ho-oh att joina dig,samma sak me de tre fåglarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 vart möter jag ho-oh + fåglarna då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 fåglarna vet du nog,mt blaze,frosty forest o mt thunder o ho-oh möter du när du klarat hundarna,har du klarat latias än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) så att han har joinat eller va menar du? (har inte klarat hundarna) Ps. min typhlosion e lvl 50 nu :D EDIT:menar latias Redigerat 1 Juli 2007 av papyrus_pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 latias o latios joinar automatiskt när man klarat latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 ok då tror inte jag det vart möter man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 pitfall valley har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 fåglarna e ju skit sega! (har bara kört 2 gånger mot articuno och moltres orkar inge mer) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 nja,de är inte jobbigare än mew ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg