Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 ...med tanke på hur liten chans att Mew joinar en ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) jag har alla fåglar jag kan gå till silver tench nu!!!! Redigerat 1 Juli 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 fåglarna har joinat men ho-oh är kvar kan inte komma till dens ställe :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) hur stor chans är det att regirock regiis och registel joinar dej jag har gåt i den gråttan 2 gånger men ingen av dom joinar mig Redigerat 1 Juli 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) jag har ju gått den 6-7 gånger och dom har inte joinat Ps. e de nån som vet vad som finns i southern cavern? Redigerat 1 Juli 2007 av papyrus_pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 japp ja vet,cubone finns,graveler finns,metal coat finns på våning 49,50 våningar,steelix o onix finns,larvitar finns asså southern cavern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 e det de enda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 nej det finns mer men orka att skriva,gå dit med dina pokemon så kommer du upptäcka en av de roligaste grottorna(enligt mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 ja e där nu men det är tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 nja vilken våning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 (redigerat) jag e på b29f nu EDIT: vart hittar jag ho-oh? Redigerat 2 Juli 2007 av papyrus_pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 faraway island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg