papyrus_pokemon Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 hur får jag den? har den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 klara de tre hundarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 vart e dom då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 råttfällan,du tittar på serebii va?? :P :cool: faraway island *host*Mt faraway...*host* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 nej du jag har tappat bort mitt spel men jag har kommit till jirachi men dör hela tiden,dessutom har jag rätt bra minne entei:fiery field raikou:lighting field suicune:kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 gick du upp till Jirachi?wow,det är svårt. jag försökte komma upp till celebi,kom aldrig längrä än golv 20. fast nu har jag startat om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 hur får jag dom då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 nej asså jag dog typ på våning 30,jag försökte också få alla startpokemonen med mig,och försökte få en dragonite i lv 100(den blev i lv 64) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 få HM surf. sedan kan du komma till entei. surf finns solar cave. nej asså jag dog typ på våning 30,jag försökte också få alla startpokemonen med mig,och försökte få en dragonite i lv 100(den blev i lv 64) ok.visst är det svårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 är det inte dive som e i solar cave? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 båda finns där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 det finns surf också på våning 20 på solar cave,vattenpkm krävs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg