KVAB Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Är det någon mer än jag som har sett Grand Theft Auto? Asså GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Som film? Nej, finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Ja,det är en gammal komedi från 1977 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Ja, det har jag faktiskt. Hittade den en gång på Siba för 39 kr, billig? Ron "regissören till DaVinci Koden" Howard har ju huvudrollen. Det var den sista vanliga fredagen i skolan då jag tog med mig filmen så att vi i klassen kunde kanske se den på egnelska. Alla ville se den, förutom engelska läraren. Hon tyckte att det verkade för våldsamt med 15 bilkrockar, 23 demonlerande fordon och 24 explosioner så vi fick se Gone In 60 Seconds (som är riktigt usel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Ja,det är en gammal komedi från 1977 Komedi? Eh... näe... men nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Något att rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 3 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Något att rekomendera? Tja... Om du ser den i nån affär under 100 pluringar borde du köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Något att rekomendera? Hehe, fick den och Taxi och Taxi 2 för 99 kr på Siba, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.