Cristina Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Vet någon snäll en var jag kan hitta Stuffit deluxe 9.0, pc , att ladda hem gratis??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Prova att ta röven till butiken. LÄS REGLERNA FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Vet någon snäll en var jag kan hitta Stuffit deluxe 9.0, pc , att ladda hem gratis??? Sorry att jag missat reglerna! Lika ledsen är jag över ditt ordförråd!!!! ALLA KAN INTE HA ALLT!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Bra sagt cristina. Och gift, du kan vara lite trevligare och säga t ex läs reglerna innan du postar eller tror du att du är cool när du vågar säga röv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 @Silver Vart f*n fick du luft ifrån? Och man måste vara menalt dum i huvudet för att tro att man är cool om man säger röv -.- @Cristina När du registrerar dig finns ett avtal, där reglerna står, som du måste läsa igenom och acceptera, och det är då inte mitt problem om du inte läste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Håll er till tråden. Dessutom så har Cristina inte frågat vart man kan ladda ned det olagligt, bara gratis. Alltså finns det ingen anledning till att börja anmäla. Men svaret på din fråga Cristina är nej. Man kan nog inte ladda ned det gratis utan tillåtelse från uvecklaren. Däremot finns det en massa andra program som är minst lika bra som StuffIt. Jag skulle rekommendera WinRAR som finns att ladda ned här: http://www.rarlab.com/download.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.