andreas123 Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Är det någon förutom mig som längtar överdrivet? Är det någon annan än mig som förhandsbokade? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 jag förhandsbokade det nätan direkt när jag visste att det skulle komma ett + är att det kommer på min födelsedag 19 oktober :P hoppas det inte blir försenat bara som det brukar bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 dom fick nyss in en ny Trailer på www.gta4.com.. om du inte har sätt se den. ps: jag längtar mer en du anar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) doh när jag skulle skriva in ålder där i början för att komma in tänkte jag inte på att man behöver vara 18 för spelet så jag kan aldrig gå in där på den här datorn typ ^^ , men vad är det för trailer är det de där man ser honom och små bitar av staden? EDIT jag tömmde webhistoriken sen hade dom glömmt vad min ålder va så jag kom in nu tack för länken :P Redigerat 1 Juli 2007 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Klart att man längtar, fast jag har inte förhandsbeställt det. Förhandsbeställer aldrig spel men för tillfället ser jag fram emot Brothers in Arms: Hell's Highway och Medal of Honor: Airborne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 jag ska ha det när det kommer ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 jag ska ha special edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 3 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Ja såg på en hemsida att PS3ans special edition är 50 kronor dyrare(?!?!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.