Klart man ska köpa jag ska köpa så att jag kan ladda ner spel,det e det ända som e bra
Bredbandsadapter Till Gamecube
1080 grader avalanch kan man köra online på också.(vet iten hur man gör grader teknet)
det går inte att köra med adapter i ssbm
Nej,det gör det itne.
Det skulle ju vart fett skoj! :rolleyes:
Med ssbm altså
onödigt! men nästan alla spel skulle va fett skoj att spela onlineNej,det gör det itne.
Kan man spela spel LAN? Vad behöver man då? Funderar att önska mig en bredbands adapter när jag fyller år.
Man behöver bara en bredbandsadapter och bredband(till datorn).Sen kopplar man ihop bredbandsadaptern med datorn (tror jag).Det står säkert hur i instruktionsboken!
Men kan man spela LAN?
Jag vill också veta hur man spelar LAN!
Det är väl ändå onödigt att köra LAN. Man kan ändå bara köra 1-4 pers (eller mindre) och desutom kan man lika gärna kopplain fler kontroller istället. :o
Så man kan ha fler än fyra kontroller i en Game Cube, isåfall hur då?Det är väl ändå onödigt att köra LAN. Man kan ändå bara köra 1-4 pers (eller mindre) och desutom kan man lika gärna kopplain fler kontroller istället. :o
Nej, jag menar inte så, jag menar om man bara har två kontroller kanman ju lika gärna koppla in två till!
Jaja, men jag o mina kompisar tycker att det skulle va kul att spela LAN
Jaja, men jag o mina kompisar tycker att det skulle va kul att spela LAN
Du skrev samma sak två gånger, ville bara påpeka det, desutom vad är det för skilnad att spela LAN och spela vanligt???!!
Man skulle kunna spela fler.
Men spelen ärju bara gjorda för att max ha 4 spelare, så hur skulle man kunna spela flera isåfall???
Lan
Skit it du fattar ju ändå inte vad jag menar.