RMAPersson Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Läs rubriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Har Ilia fått tillbaka sitt minne än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Ja jag gav henne någon staty av något slag sen fick jag en ''visselpipa'' som kallar på Epona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Har du..erm..letat efter alla statyer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Jag ska typ prata med någon så jag får tag i något som ska användas till något. Rod to the heaven eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Har du varit i den där lilla byn där du skulle döda 20 monster? Isåfall ska du visa din Dominion Rod(som inte funkar längre) till Impaz(den gamla kvinnan i den lilla byn). Då ger hon dej nån Sky Book. Visa den till Shad som är i källaren hemma hos Renado. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 TACK! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.