dardoshinho Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag har pokemon stadium 2 och är på round1 jag har klarat hela elite four men jag måste bara klara lance asåå de är fööööööörr svvåååårt snälla hjälp mej!!! säg vilka pokemon jag ska ta (direkt från spelet och inte från gameboy) Snääääla hjälp mej,tacksam för svar!! :D Det ska vara rental pokemon tack ! :P Svara snälla nån ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 vet inte. det va länge sen ja körde det men jag hade typ från gameboy... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Kommer inte ihåg nåt av det spelet typ, men lance har dragons va? så använd typ ice pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Har du MewTwo så använd han :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Jag har pokemon stadium 2 och är på round1 jag har klarat hela elite four men jag måste bara klara lance asåå de är fööööööörr svvåååårt snälla hjälp mej!!! säg vilka pokemon jag ska ta (direkt från spelet och inte från gameboy) Snääääla hjälp mej,tacksam för svar!! :D Det ska vara rental pokemon tack ! :P Svara snälla nån ! :D jag ligger på samma place :gitarr: bhöver hjälp :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg