tina Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 I Indiana Jones and the Emperor's Tomb kommer man på ett ställe fram till en jättebläckfisk som man måste komma förbi, någon som vet HUR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Har du prövat att döda den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Det är ju just det som inte fungerar!!! HUUUUR??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag är på den där banan med en pelare som man ska spränga. när jag har sprängt den så kommer jag till en lyftkran vad gör jag sen. jag dör altid där när jag ska hoppa till kranen vad ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Beskriv mera...men om du redan har passerat den där jättebläckfisken så kan jag ju inte hjälpa dej, men om du passrat den redan så kan väl du berätta för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag har inte passerat bläck fisken. jag är på fjärde banan in mosken i istanbull Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bönhas Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 du ska använda kranen att flytta det där stora huvudet dra det så långt till vänster då slår du in vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hmm let me think... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Snackar vi om samma bana? jag menar den banan somm är en sunken stad? omvi snackar om samma bana så dör jag altid när jag för söker hoppa till kranen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Är det en massa vatten och du ska hoppa på en massa grejer för att ta dej bort till kranen? I så fall så ska du, när du hoppat dej fram till kranen, gå in i den och köra den så att du med kroken kan lyfta upp huvudet som ligger under vattnet och köra det så att de slår hål på den stora väggen där du ser en spricka. Är det där du är? Först så spränger man en pelare i vattnet som då lutar sig så att du kan springa upp på den och sedan hoppa vidare till kranen. Pratar vi om samma ställe nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Och jag har fortfarande inte fått nån hjälp jag med hur döda eller ta sej förbi den där jättebläckfisken... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag tror jag kan hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.