Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 Jag med men jag kommer nog bara hitta på saker.
Apakalsong Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 här kommer en sprite jag har gjort http://nyx.bogg.org/files2/z3p1x_rstrainer04.png
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 Shabuba: Haha, till DS? Går nog inte så bra. Jag kan hjälpa till med det mesta, jag kan mappa, göra sprites, pokemon och tränare och liknande. Är ju pixelartist.
Apakalsong Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 bisuta kan inte du göra en tränare harv aldrig sett nån tränare du har gjort
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) bisuta kan inte du göra en tränare harv aldrig sett nån tränare du har gjort Här kommer 2 st jag har gjort: Dessa klippte jag ihop och på den andra är det några små fel, så jag gjorde inte dessa "seriöst" om jag säger så. Redigerat 5 Juli 2007 av Bisuta
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 snygga hur gör du när du gör dom??? Använder paint och gör själv, eller så tar jag olika gubbar och klistrar in i paint och klipper ihop del för del.
Girafariglove Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 jag ser spelet som något positivt,jag röstar på att girafariglove ska måla starterserna visst kan ja det...typ ett rådjur, en utter o en iller...det är det bästa ja kommer på just nu.
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 Hmm, man kan börja i Piteå och gå neråt? Nää, Kiruna
Dengberg Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 det är du säkert dengberg,ska du börja med startstaden nu? menar du mig? isåfall vilken e start staden?? (e ganska trög)...
Rekommendera inlägg