Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Jag med men jag kommer nog bara hitta på saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Hmm, man kan börja i Piteå och gå neråt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 här kommer en sprite jag har gjort http://nyx.bogg.org/files2/z3p1x_rstrainer04.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Shabuba: Haha, till DS? Går nog inte så bra. Jag kan hjälpa till med det mesta, jag kan mappa, göra sprites, pokemon och tränare och liknande. Är ju pixelartist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 bisuta kan inte du göra en tränare harv aldrig sett nån tränare du har gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) bisuta kan inte du göra en tränare harv aldrig sett nån tränare du har gjort Här kommer 2 st jag har gjort: Dessa klippte jag ihop och på den andra är det några små fel, så jag gjorde inte dessa "seriöst" om jag säger så. Redigerat 5 Juli 2007 av Bisuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 snygga hur gör du när du gör dom??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 snygga hur gör du när du gör dom??? Använder paint och gör själv, eller så tar jag olika gubbar och klistrar in i paint och klipper ihop del för del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 jag ser spelet som något positivt,jag röstar på att girafariglove ska måla starterserna visst kan ja det...typ ett rådjur, en utter o en iller...det är det bästa ja kommer på just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Hmm, man kan börja i Piteå och gå neråt? Nää, Kiruna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dengberg Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 det är du säkert dengberg,ska du börja med startstaden nu? menar du mig? isåfall vilken e start staden?? (e ganska trög)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg