Gäst Weavile Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Men du är från Halmstad ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Du är ju elit påa tt gissa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 I know. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Och du kommer från Sundsvall.Det gör dom i Borlänge också.Det är affärer överallt. Haha, jo men snälla. Borlänge: Folkmängd(2005) 39 422 Sundsvall: Folkmängd(2005) 49 339 Det är lite skillnad, eller hur? Dessutom ligger Sundsvall mitt i Sverige så det skulle vara väldigt bra att ha med Sundsvall. Egentligen är det ingen fråga om saken. Och jag har ändrat mig, jag var helt ärlig vi blir jävligt arga. :@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Och du kommer från Sundsvall.Det gör dom i Borlänge också.Det är affärer överallt. Haha, jo men snälla. Borlänge: Folkmängd(2005) 39 422 Sundsvall: Folkmängd(2005) 49 339 Det är lite skillnad, eller hur? Dessutom ligger Sundsvall mitt i Sverige så det skulle vara väldigt bra att ha med Sundsvall. Egentligen är det ingen fråga om saken. Och jag har ändrat mig, jag var helt ärlig vi blir jävligt arga. :@ Du kanske inte visste det men i Borlänge handlar man mer än i Gävle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Och du kommer från Sundsvall.Det gör dom i Borlänge också.Det är affärer överallt. Haha, jo men snälla. Borlänge: Folkmängd(2005) 39 422 Sundsvall: Folkmängd(2005) 49 339 Det är lite skillnad, eller hur? Dessutom ligger Sundsvall mitt i Sverige så det skulle vara väldigt bra att ha med Sundsvall. Egentligen är det ingen fråga om saken. Och jag har ändrat mig, jag var helt ärlig vi blir jävligt arga. :@ Du kanske inte visste det men i Borlänge handlar man mer än i Gävle. Spelar det någon roll alls egentligen? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) Och du kommer från Sundsvall.Det gör dom i Borlänge också.Det är affärer överallt. Haha, jo men snälla. Borlänge: Folkmängd(2005) 39 422 Sundsvall: Folkmängd(2005) 49 339 Det är lite skillnad, eller hur? Dessutom ligger Sundsvall mitt i Sverige så det skulle vara väldigt bra att ha med Sundsvall. Egentligen är det ingen fråga om saken. Och jag har ändrat mig, jag var helt ärlig vi blir jävligt arga. :@ Du kanske inte visste det men i Borlänge handlar man mer än i Gävle. Spelar det någon roll alls egentligen? -.- Jag tyckte att du skrev att man kan ha ett stort Pokemart elr nåt liknande.Det var stefan_fox som skrev det. Redigerat 28 Juli 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 ja men sundsvall ska vara med ändås skiter väll i vad man gör det var bara ett förslag på att man kunde ha en stor poketmark där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jag kanske kommer att hjälpa till ibland, om det går bra? =P Men jag undrar i vilken grafik kommer du att ha i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 ja men sundsvall ska vara med ändås skiter väll i vad man gör det var bara ett förslag på att man kunde ha en stor poketmark där Exakt, att inte ha med Sundsvall vore egentligen idioti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 han har väl med vilka han vill!(bara för jag inte kommer från sundsvall)fast det blir bättre om pokemarten(stora)är i göteborg eller malmö eftersom det är sveriges två näst störstqa städer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 kan inte det vara ligan och sen super ligan ganska dum ide men kanske kan vara roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg