palkia Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 tradera o blocket funkar också hur mycket kostar ett ar eller gs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Ett AR(funkar med ds också) Version: 1.07 kostar 295kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Jag har en teori, om du har två spel: Sapphire och Ruby som är tillverkade i Europa så använder du mystery gift mot varandra så finns det kanske en liten chans att få Eon ticket. Annars är AR enda utvägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 öh...man kan väl f*n inte få eon ticket på de sättet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Svär inte, det var bara en teori. Det är iaf ett alternativ, men kom ihåg att ditt spel från europa får inte mixa rekord med ett spel som har tillverkats i USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Svär inte, det var bara en teori. Det är iaf ett alternativ, men kom ihåg att ditt spel från europa får inte mixa rekord med ett spel som har tillverkats i USA.tja, värt att prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Mm, om man inte har en bättre idé så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Southern Island finns väl inte på ruby :huh: det finns väl bara på Emerald och Firered/Leafgreen??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Southern Island finns väl inte på ruby :huh: det finns väl bara på Emerald och Firered/Leafgreen??? :huh:jo det finns på ruby men man måste använda AR! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag tror nog att Reaper har rätt. Än så länge har jag aldrig kommit på ett sätt att komma till Faraway eller Birth island på varken Ruby eller Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Jag tror nog att Reaper har rätt. Än så länge har jag aldrig kommit på ett sätt att komma till Faraway eller Birth island på varken Ruby eller Sapphire.men man måste ha AR eller GS för då går det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Vänta lite... Dumt av mig, Southern Island är där man möter Latias/Latios, självklart går det att komma dit på R/S! Det är typ bara på R/S man kommer dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg