palkia Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 min timecapsule i crystal funkar inte, jag skulle byta med pokemon gul men det funkade inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 hade du BARA yellow/red/blue pokémons i teamet? isåfall kanske du hade attacker som inte fanns på yellow! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 3 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 hade du BARA yellow/red/blue pokémons i teamet? isåfall kanske du hade attacker som inte fanns på yellow! jag vet inte. det står - the TIMECAPSULE is being adjusted när jag pratar med hon som står framför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) Du måste klara alla gym, ända tills stad Nummer 5 kommer, alltså spök staden. När du har klarat, gymmet, eller kommer in till staden, så säger bill att han hat installerat timecapsule, där, och är på väg till dom andra städerna för att installera. Så i spök staden så bör den funka. Sen så kan du inte byta pokemon, som har attacker, som inte finns i den versionen du ska byta med, om du har det så kan du gå till en move deleter, som finns i det 8:de gymmet (drak staden). Ps/the TIMECAPSULE is being adjusted =Det menar att du inte kommit så långt som jag beskrev, alltså bill har inte hunnit installera det. Redigerat 4 Juli 2007 av Scorpions Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Du måste klara alla gym, ända tills stad Nummer 5 kommer, alltså spök staden. När du har klarat, gymmet, eller kommer in till staden, så säger bill att han hat installerat timecapsule, där, och är på väg till dom andra städerna för att installera. Så i spök staden så bör den funka. Sen så kan du inte byta pokemon, som har attacker, som inte finns i den versionen du ska byta med, om du har det så kan du gå till en move deleter, som finns i det 8:de gymmet (drak staden). Ps/the TIMECAPSULE is being adjusted =Det menar att du inte kommit så långt som jag beskrev, alltså bill har inte hunnit installera det. jag har varvat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Du måste klara alla gym, ända tills stad Nummer 5 kommer, alltså spök staden. När du har klarat, gymmet, eller kommer in till staden, så säger bill att han hat installerat timecapsule, där, och är på väg till dom andra städerna för att installera. Så i spök staden så bör den funka. Sen så kan du inte byta pokemon, som har attacker, som inte finns i den versionen du ska byta med, om du har det så kan du gå till en move deleter, som finns i det 8:de gymmet (drak staden). Ps/the TIMECAPSULE is being adjusted =Det menar att du inte kommit så långt som jag beskrev, alltså bill har inte hunnit installera det. :o Men då borde ju den funka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 scorpions skrev:Men då borde ju den funka... } i varje pokemoncenter säger hon- im sorry, the timecapsule is being adjusted. det kanske beror på att jag råkat tvätta spelet i tvättmaskin :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Palkia, det kan bero på att dina pkmn i crystal är de nya pkmnen och har nya attacker, då går det inte ens att komma in i bytesrummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 scorpions skrev:Men då borde ju den funka... } i varje pokemoncenter säger hon- im sorry, the timecapsule is being adjusted. det kanske beror på att jag råkat tvätta spelet i tvättmaskin :meddum: rofl va f*n gjorde du de för? tror nog att de har nått med de att göra ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 har du pratat med bill i pokemon centret i staden med det femte gymet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg