Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

http://www.swordofthenewworld.com är hemsidan

Sword of the new world (GE) är ett MCC spel så kallat Multi character control där man kan kontrollera 3 chars sammtidigt första gången jag hörde det tyckte jag det var lite kompliserat men det är lättare en vad det låter.

Det finns 5 classer

Mer info får ni på hemsidan

Fighter: Är en class som tankar man använder taunts och sånt som ger aggro. Så att scouten kan heala dig. och dom är också väldigt bra damage dealers med antingen dual wield eller Two handed swords (Lv24) stance

Muskeeter:Dom använder rifles,shotguns,hand guns med bullets för att göra damage från range dom har bra AoE och dom är ocskå en av dom bästa dmg dealers

Wizard:Dom kastar magier och några lvlar efter Elemantalist får dom sina AoE's. Under den tiden så är en scout bra att ha dom kan också ha väldigt användbara buffs på högre lvl. Dom har också en stance som göra att dom får levitate (sväva) som gör att mobsen missar oftare men manan går ner hela tiden man har den stances på

Scout:Dom auto healar bara när dom är i first aid, fortiudo stances, det är väldigt bra så man kan kontrollera dom andra charsen under tiden. dom använder också daggers som en rogue och gör väldigt mycket dmg när healing inte behövs. dom kommer få bra buffs senare och kan ocskå lägga traps (fällor)

Elementalist:använder dom fyra element fire,ice,lightning och water dom måste ha en braclet på båda händerna för att kunna attackera kan inte så mycket om elemantlist efter som jag inte kört det.

http://img403.imageshack.us/img403/3665/sofnwch3.th.jpg

Mina chars och bild på spelet

Jag kör på servern Vespanola adda gärna TazerSword min family om ni börjar spela! :) observera stor bokstav

ses ingame

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...