TheCheater Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 hejsan! tänkte bara att visa 2 sätt som jag brukar hålla min XBOX-kontroll: #1: de flesta håller så här, ja detta är faktiskt vanligast av mina kompisars hållning. ORGINAL kallar jag detta! :D #2 det här är jag inte lika säker på att de flesta håller, liskom 2 fingrar på styr-spaken och ett "ring-finger" som vänster-trigger tryck blir perfekt att kalla SIMULATION. lätt att styra b.l.a racing spel och simulation! :cool: komentera gärna vad ni tycker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag brukade faktiskt hålla tummen och pekfingret på styrspaken på N64 kontrollerna. Men att göra det på en Xbox kontroll är bara weird :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Kallar du detta en tråd? Ge dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 alternativ 1 såklart. hör inte det här hemma i spamforumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Vad är meningen egentligen? Det finns säkert 1 miljon olika sätt och om vi skulle göra på alla sätt så skulle ju hemsidan krascha? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 #1 är #1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 #2 ser helt wierdo ut. #1 kör jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag provade nummer två på Need for Speed. Det var helt för jävligt, man får ingen precision alls på det sättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 lätt alternativ 1 det är nästan omöjligt att köra på det andra sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg