Gäst marcus86 Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag har action-replay jag lovar det äger.Man kan tex: Alltid vara Big Mario i New super mario bros.Köp det! Det äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Om man gillar att fuska sej igenomhela spelet ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst marcus86 Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 man kan ju ta bort fusken också! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 man kan ju ta bort fusken också! :angry: Bara varna dej att hela spelet kan nollställa sparfilerna. Om det blir något fel emd action replay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst marcus86 Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 men då fuskar jag mig bara till där jag var :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 var köpte du det då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 men då fuskar jag mig bara till där jag var :PAR är inte så kul, på vissa spel finns det miljoner koder till vissa finns de typ 3 värdelösa koder, j*vla tur att man kan göra egna koder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 men då fuskar jag mig bara till där jag var :PAR är inte så kul, på vissa spel finns det miljoner koder till vissa finns de typ 3 värdelösa koder, j*vla tur att man kan göra egna koder... hur gör man sina egna fusk till ar vill veta det skulle bli miljoner glada såna här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 men då fuskar jag mig bara till där jag var :P AR är inte så kul, på vissa spel finns det miljoner koder till vissa finns de typ 3 värdelösa koder, j*vla tur att man kan göra egna koder... hur gör man sina egna fusk till ar vill veta det skulle bli miljoner glada såna här :) köp ett trainer toolkit, sen är det lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg