customizer Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 det är verkligen värt att köpa B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plumiy Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 det är jättekul :D man kan ju köpa de spelen man tycker om...man behöver ju inte köpa alla :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clow Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 600 haha jätte kul du borde bli komiker... The sims2 är kul ibland...jag tyckte sims2 var kul i börgan sen trötna jag sen köpte vi första expantion då börga jag spela massa igen sen trötna jag och såvidare... Det fins många expantioner.... men man kan spala bara orgenalet... Gillar du att bygga och ta hand om en familj så ska du väll gilla det... sen om du gillar Ufon.. zombis..vampyrer....så gillar du det nog :P fgråga på jag vet det mesta om sims2 har alla prylpaket och expantioner Hallå, det går inte att åka över till vänner och sedan tillbaks med en gubbe, man kan bara bjuda in och bjuda dem till stan elr till semester.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Det är roligt att göra så att männsikorna är konstiga/ser konstiga ut. jag brukar göra det jobbigt för familjen. Fast om du ska köpa spelet för att spela ordentligt så tycker jg ej att du ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johnjwj Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Sims är verkligen värt att köpa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg