palkia Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 när jag skulle spela pokemon guld så stod det: the saved file is coruppted. sen stod det new game istället för continue game.så jag tryckte på new game .sen sparade jag och stängde av spelet. sen slog jag på spelet igen,då stod new game igen. vart ska jag lämna in spelet för att får det fixat? :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 var det ett fake på advance,annars måste det vara nåt fel på det,kontakta dem som du köpte spelet av att du ska ha pengarna tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 neej jag hade inte spelat på över en månad så jag tror det är därför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 det borde det inte vara,jag hade ett spel jag inte spelat på ett år o allt var sparat,är det till game boy eller gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 det borde det inte vara,jag hade ett spel jag inte spelat på ett år o allt var sparat,är det till game boy eller gba game boy color, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Antingen så är kassetten skadad eller så är fil-sparar-batteriet slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 "fil-sparar-batteriet"? :huh: palika: min sparfil försvann också på siver(adjö till 2 lugia, 2 ho-oh, en dragonite å min silvers FÖRSTA starter: meganium :cry: ) men ja kan spara(?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) Det finns ett batteri i alla spel som används för att spara spelet... [EDIT] Alla spel som sparar filer på själva kassetten. Redigerat 4 Juli 2007 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Antingen så är kassetten skadad eller så är fil-sparar-batteriet slut. kasseten är inte skadad ,vad är Fil-sparar-batteriet för nåt och hur byter man det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Det finns ett batteri i alla spel som används för att spara spelet... [EDIT] Alla spel som sparar filer på själva kassetten. men då borde ju "batteriet" va slut mitt röd/gul, har inte spelat dom på nått år(längre än mitt siver) å de va de första pokespelen ja skaffa o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Det finns ett batteri i alla spel som används för att spara spelet... [EDIT] Alla spel som sparar filer på själva kassetten. hur byter man det där batteriet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 ja tror inte de går... U_U Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg