Gäst onix8 Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 jag har beställt action replay ds på nätet och jag får den om 3 dagar är det någåt som jag ska tänka på?? och jag har hört att spelet kan börja om med action replay ds är det sant?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Iochmed att du ändrar i spelets koder elelr vad man ska säga med en AR så kan det vara mycket möjligt att det startar om. men tror det går bra sålänge du intea använder för många koder på en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 ungefär hur monga fusk kan jag använda på en gång :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag har använt många koder med mitt ar o inge har hänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag behöver hjälp hur ladar man ner så man kan spela med koder på ar ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag behöver hjälp hur ladar man ner så man kan spela med koder på ar ds man använder skivan som följer med-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 men hur många koder typ 20 samtidigt eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 jag behöver hjälp hur ladar man ner så man kan spela med koder på ar ds det vet jag men sen då för jag förstår inte hjälp mig snälla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 AR kan skapa problem för spelet och konsollen, så Nintendo täcker inte garantin för skadad konsoll av AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 men hur många koder typ 20 samtidigt eller?? jag kör ett spel med 246 koder men inget hände Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 lol vänta och se så kanske inte gameboyet funkar när du vaknar på morgonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag tror inte att ett AR skadar spelet, det kan hacka lite om man gör ngt fel men annars händer det väl inget -_- Det är iaf vad jag tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg