Hoppa till innehåll

Sämsta Spelet Någonsin?


itse_me
 Dela

Rekommendera inlägg

A Link to the past/Four swords (i samma spel) spelet är ju byggt på att man ska få Game Over fick Game Over runt 50 gånger i A Link to the past

eller så äre du som suger?

 

själv tycker jag tp är sämst, ganska så överlägset.

vet ni varför? jo dom tog så lång tid på sig att göra spelet, så folk fick högre förväntningar, och då blev det sämre än vad alla trodde det skulle bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

A Link to the past/Four swords (i samma spel) spelet är ju byggt på att man ska få Game Over fick Game Over runt 50 gånger i A Link to the past

eller så äre du som suger?

 

själv tycker jag tp är sämst, ganska så överlägset.

vet ni varför? jo dom tog så lång tid på sig att göra spelet, så folk fick högre förväntningar, och då blev det sämre än vad alla trodde det skulle bli.

 

Tänk på att de måste släppa det i forväg, for om varken Super Mario Galaxy, Metroid 3 eller TP hade släppts på release dagen så hade Wiis kopare sunkit MYCKET, och då skulle alla bara ta en PS3 istället. Men eftersom att PS3 blev forsenad tills i Mars..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

? det jag menar är att dom hela tiden sa att det skulle komma ut men det komm inte...från början vare tänk att det skulle komma till jul 2005, sen april 2006, sen kom det jul 2006, ett år försenat...

Wii var försenat också.

 

Det var tänkt som gc-exlusivt från början. Men iochmed förseningen så bestämde dem sig för en wii-version också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillade inte Wind Waker, d va helt j*vla cp, enligt mig... vissa har dock sagt han e cool, men orka vara barn när man slåss mot ganondorf??? d e cp, plus TP va skitbra... klurigt som alla andra spelen, dock har ja fastnat för de där Old School spelen... Såsom OoT...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Zelda tp. Hade jag inte varit ett zeldafan hade jag dumpat skitet i samma grop som e.t

Bra sagt norrlandsbroder

 

Yea.

Men tyckte att spelet hade bra handling men var drygt -.-

 

vad är det för fel med twilight princess? jag har en kompis som har klatat typ alla zelda spelen och han gillar tp väldigt mycket :mellow:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...