Brawler Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 Jag har precis fått Wii för någon vecka sen och Wii Sports håller ju inte direkt länge så jag undrar om jag borde köpa Rayman Ravin Rabbids, jag har redan Twilight Princess på GC så jag tänker inte köpa den. Kan ni säga vad ni tycker om spelet, vad är bra, vad är dåligt, och helheten. PLZ. :P Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Jag kommer nog köpa det när jag får Wii, det verkar ju lite småkul. XD Citera
Gäst Szellerie Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 köp det. lätt som fanken men underhållning på hög nivå ananrs ;D roligt på multiplayer också. Citera
Metroid Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Som szelleri säger, Det är för lätt men de e så j*vla roligt om du har en kompis lr nåe som du spelar med.. inte så värst roligt o skratta med sig själv:) Men det är ett bra spel så det är värt o köpa:P det är lite för kort dock:P Citera
Brawler Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Ok men kan ni säga nåra exempel på vad man gör på spelet? Typ nåra minigames eller så? Citera
Gäst Szellerie Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Typ... Rita maträtter enligt linjerna på skärmen för att få en kanin att äta ihjäl sig. Pumpa morotsjuice med nunchuken och sikta med Wiimoten för att spruta den innanför cycloper på kaniner så dem kvävs. jobbig som f*n ^^ får kramp Också finns det typ bossbanor eller nåt. En railshooter där man ska ha ihjäl kaniner med vaskrensare eller vad det heter... alltså fps med humor ^^ orkar inte beskriva flera :P men dem är så sjuka ^^ Redigerat 7 Juli 2007 av Szellerie Citera
KVAB Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Men kolla på den x-tremt fjantiga tv-reklamen! Om man går efter den så verkar spelet var skitdåligt och pissfjantigt!!!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.