Nintendo4lajf Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Heej :D Jag undrar när får man master-ball på pokemon silver? för jag har inte spelat det på jätte länge så skulle jag fånga några pokemon idag (lugia, ho-oh, och dom 3 legendariska hundarna, genom att kopiera master-ball) men så hade jag den inte. :blink: så jag undrar när får man den? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 du får masterball när du har klarat de 8 gymledarna,av proff Elm tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo4lajf Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Nej jag har gjort de för länge sen :o Jag är på sista gymmet i kanto och har ändå inte fått den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 då vet jag inte hur man får masteball :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo4lajf Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 okej :( ingen annan som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 har du pratat med Pro. Elm efter du klarat dom 8 första gymen? har för mig att man ska kunna vinna en master ball i ett lotteri(mart i goldenrod) tror man måste vinna den 4 gånger......men det går att fånga Ho-oh Lugia och hundarna med ultra ball allt du behöver e många ultra ball och mycke tålamod PS. spara innan du möter dom om du skulle råka besegra nån av dom.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jag har typ 20 masters och 10 i hundra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkEddie Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 När man klarat alla 8 gymmen så går man ut ur den där grottan som man var tvungen att hitta ett item i sen ringer Prof.Elm så säger han att du ska komma för han har en sak till dig det är masterball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Eller så har du använt den utan och veta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Googla annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Googla annars. googla??? :huh: hur f*n hjälper det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Googla annars. googla??? :huh: hur f*n hjälper det?? du behöver inte svära :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg