Tobbot Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 (redigerat) Hej där jag bara undrar om någon byter en vatten pokemon på lvl 38 och en Fight pokemon på lvl 42 och en sten pokemon på lvl 40 (ska träna den dit för att få en bättre) Mot en legendarisk pokemon den behöver inte vara på mycke lvl bara för jag vill ha en det är därför och jag vill klara alla gym :kung: P.S om ni vill byta Skriv ett meddelande till Tobbit på Pokemon Crater P.S Skicka Vad pokemona hetter dom ni vill byta mot :D Redigerat 6 Juli 2007 av Tobbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 kan du skriva en hemsida på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbot Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 kan du skriva en hemsida på det det är www.pokemoncrater.com B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.