Shadow of Darkness Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 är det inte så att som det har hänt för mig att ibland kommer det fram ibland inte ps.kolla era egna profiler alltså på första sidan på diskusions forumet där det står vilka som är online Citera
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 Oj då! Det verkar svårt. Är det någon som är hedersmedlem? Inget jag kommer att bli i allafall. om du köper titel nu så blir du det Citera
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 säg saning nu vem är det som har loggat in på min o raderat titel säg saning jag är förbannad S´Det är inte någon av oss som har gjort det. Det är Moderatorerna som kollar runt vad man har skrivit och tar bort de onödiga inlägg som de ser. Citera
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Oj då! Det verkar svårt. Är det någon som är hedersmedlem? Inget jag kommer att bli i allafall. det ser ut som om du kommer bli det Citera
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Oj då! Det verkar svårt. Är det någon som är hedersmedlem? Inget jag kommer att bli i allafall. det ser ut som om du kommer bli det Jag lär nog bli avstängd innan jag minst anar det. Citera
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 men du har juy bara en varning Citera
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Jag vet det! Men jag är ändå missnöjd med min insats. Jag ville inte ha någon varning, men sen så ställde jag en fråga om spel jag inte hade någon aning om. Men sånt händer, Citera
Cheatorx Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Jag rä en girig buse som sparar alla mina poäng på banken istället för att slösa på titel :F Jag ska nog köpa titel när jag har mera poäng.. och måste man updatera titeln varje gån man får en ny titel? Citera
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Jag rä en girig buse som sparar alla mina poäng på banken istället för att slösa på titel :F Jag ska nog köpa titel när jag har mera poäng.. och måste man updatera titeln varje gån man får en ny titel? Man behöver INTE uppdatera en titel om man får någon ny titel. Hur sätter man in poängen på banken? Citera
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Jag rä en girig buse som sparar alla mina poäng på banken istället för att slösa på titel :F Jag ska nog köpa titel när jag har mera poäng.. och måste man updatera titeln varje gån man får en ny titel? Man behöver INTE uppdatera en titel om man får någon ny titel. Hur sätter man in poängen på banken? Du går in på banken och där kan du välja hur mycket poäng du vill sätta in Citera
Cheatorx Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Bland all menyer högst upp så finns det en.. Den heter bank.. Man ska dra muspekaren över den och sedan trycka på den med vänster musknapp för effekt. När sedan en ny sida laddas kommer det att finnas några funktioner att välja bland. Dels att sätta in poäng men också ta ut om man innan har satt in poäng. För att sätta in poäng väljer du summan du vill sätta in och trycker sedan på knappen med samma namn. Du kommer efter 30 dagar få 3% ränta på poängen och du kommer att få 2% reducerad poäng varje gång du ska ta ut. Citera
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Men man förlorar 3 poäng om man sätter in. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.