Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
Men man förlorar 3 poäng om man sätter in.

Nej det kan man väll inte säga utan 3% av dina poäng kommer du att få varje månad exempel:

Om du sätter in 3000 poäng och om en månad så kollar du det igen och då kommer du att ha 3090 poäng så då har du tjänat 90 poäng

När du tar ut dina poäng så går 2% av dina poäng som du har på banken till banken, fattar du det och det är iaf vad jag tror om det

• Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Nej det kan man väll inte säga utan 3% av dina poäng kommer du att få varje månad exempel:

Om du sätter in 3000 poäng och om en månad så kollar du det igen och då kommer du att ha 3090 poäng så då har du tjänat 90 poäng

När du tar ut dina poäng så går 2% av dina poäng som du har på banken till banken, fattar du det och det är iaf vad jag tror om det

Nej, men det var så att jag satte in 150 poäng på banken. Och när jag såg min summa på poäng var det bara 147(inne på banken)poäng. Så det så!
Skrivet

Nej, men det var så att jag satte in 150 poäng på banken. Och när jag såg min summa på poäng var det bara 147(inne på banken)poäng. Så det så!

Jaha men så har det aldrig blivit för mig iaf

Skrivet

Jag tycker inte att man förlorar.. Man tjänar 3% på att sätta in men förlorar 2% när man tar ut alltså tjänar man 1% på att spara på banken men då måste man haft pengfarna dära i 1 månad!

Skrivet
Jag tycker inte att man förlorar.. Man tjänar 3% på att sätta in men förlorar 2% när man tar ut alltså tjänar man 1% på att spara på banken men då måste man haft pengfarna dära i 1 månad!
Men jag försöker att förklara att man förlorar poäng när man sätter in sina poäng. Ni kanske inte gör det, men jag gör det. Undra den som sköter min bank. :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...