Hoppa till innehåll

Vad är en Titel?????


Matski
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag rä en girig buse som sparar alla mina poäng på banken istället för att slösa på titel :F

 

Jag ska nog köpa titel när jag har mera poäng.. och måste man updatera titeln varje gån man får en ny titel?

Man behöver INTE uppdatera en titel om man får någon ny titel.

 

 

Hur sätter man in poängen på banken?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag rä en girig buse som sparar alla mina poäng på banken istället för att slösa på titel :F

 

Jag ska nog köpa titel när jag har mera poäng.. och måste man updatera titeln varje gån man får en ny titel?

Man behöver INTE uppdatera en titel om man får någon ny titel.

 

 

Hur sätter man in poängen på banken?

Du går in på banken och där kan du välja hur mycket poäng du vill sätta in

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bland all menyer högst upp så finns det en.. Den heter bank.. Man ska dra muspekaren över den och sedan trycka på den med vänster musknapp för effekt. När sedan en ny sida laddas kommer det att finnas några funktioner att välja bland. Dels att sätta in poäng men också ta ut om man innan har satt in poäng. För att sätta in poäng väljer du summan du vill sätta in och trycker sedan på knappen med samma namn. Du kommer efter 30 dagar få 3% ränta på poängen och du kommer att få 2% reducerad poäng varje gång du ska ta ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...