Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 ne det kalas hedersmedlem man får det när man gör 1000 inlägg kom inte ihåg Citera
Shadowbeing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 Oj då! Det verkar svårt. Är det någon som är hedersmedlem? Inget jag kommer att bli i allafall. Citera
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 säg saning nu vem är det som har loggat in på min o raderat titel säg saning jag är förbannad Citera
Scraw Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Tror nog att admin kanske har tagit bort den funktionen? Citera
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 goldenmew bli int förbanad på mig fö ja kan int dit lösenord! fråg admin om dä! Citera
Matski Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Nu är du uber fuskare goldenmew och du kanske måste köpa tillbaka din ranking eftersom du har fått en ny. Citera
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Nu är du uber fuskare goldenmew och du kanske måste köpa tillbaka din ranking eftersom du har fått en ny. svar: nej man behöver int köpa ny! Citera
Backspace Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 goldenmew bli int förbanad på mig fö ja kan int dit lösenord! fråg admin om dä! Jag tror inte GoldenMew tror att det är du FireBlast utan bevis, Du är shjyst (i alla fall mot mig)! Jag tror inte Admin vet vem loggat in i den men han kanske kan ta tillbaka titeln, Men du behöver nog bevis att du har en titel men fråga! Admin är ju snäll! :D Citera
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 goldenmew bli int förbanad på mig fö ja kan int dit lösenord! fråg admin om dä! Jag tror inte GoldenMew tror att det är du FireBlast utan bevis, Du är shjyst (i alla fall mot mig)! Jag tror inte Admin vet vem loggat in i den men han kanske kan ta tillbaka titeln, Men du behöver nog bevis att du har en titel men fråga! Admin är ju snäll! :D admin kan se vilka som har loggat in i vilken om han går in i och kolla i servern men dä ä så risk fullt att hela sidan kan tas bort! dä stå int namn på vem som loggat in utan vilka datorer!alla datorer har ett namn!men nu holler vi te trån! Citera
*MiH*Puma Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 kan man få titlar av att man skriver många inlägg?? innan dom bytte til det nya forumet.. så hade jag typ medlem eller nåt sånt där.. det va bra! Citera
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 kan man få titlar av att man skriver många inlägg?? innan dom bytte til det nya forumet.. så hade jag typ medlem eller nåt sånt där.. det va bra! du most köpa dä nu! Citera
Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 jag har frågat admin nu asså jag fick poäng av sboy2 o så kunde jag köpa rank men jag har frågat admin de dålit att man kan radera sakerna vem skulle vilja göra de men om man skulle det borde man få poäng tillbaka vem håller med Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.