king! Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 hur kommer man in i stället med den första kristallen :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 vet inte du är onödig nu !!!Du måste ha nån nyckel som jag tror finns där man får pegasus skorna men jag är inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 du ska betala en apa 10 rupes då följer han med dig.sänn när du kommer till tämplätt vill han ha 100 rupes då öppnar han det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Apan finns i det täta skogen precis innan det templet. Men man måste ha Moon pearl först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Apan finns i det täta skogen precis innan det templet. Men man måste ha Moon pearl först. hej jag är granne med honom så en fråga bara vart får man moon pearl ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 den finns i tredjä templät. alltså tredje medaljongen uppe i bergen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 den finns i tredjä templät. alltså tredje medaljongen uppe i bergen. I templet eller utanför ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 inne i templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 vaddå moon pearl han har väll fått den om han vill till fösrta kristallen efter som han har klarat heras tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 En kompis till mig klarade Heras Tower utan den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 En kompis till mig klarade Heras Tower utan den. ja precis eller så har han inte fått den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg