0013 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag fick dden inte. Men jag hämtade den efter Master sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Det är klart chihuahua man måste ju inte ha moon pearl för att klara heras... men det är väl bra om man vill vara vanlig i d world... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 NEJ det måste man inte. Jag fixade Heras Tower utan den en gång. Det är kul att traska omkring i Dark World som en kanin... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king! Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag har moon pearl nu men hur kommer jag till skogen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) var det häftigt att leka kanin chihuahua? :lol: Redigerat 5 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Till king: Menar du för att hämta Master Sword? Bara gå norr om byn. Till zorromech: inte särskilt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag tror att man ska göra såhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/games/zelda/link/linktriforce.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vilket spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg