💬
Logga in
Fuska.se

När Ska Polisen Inse Att De..

31 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1114438,00.html

Att läsa sånt här gör bara att man blir lite less på polisen.

Är det 105 gången de slår till mot TPB?

Polisen krigar för sina liv för att få ner TPB, och en vecka senare är det uppe igen.

Så har det alltid sett ut, och jag fattar inte hur de orkar.

Bara att inse att de aldrig kommer att kunna stoppa fildelningen!

Nivå 6 · Fuskare

Undrar jag också.

Dom måste INSE det.

Förra året skulle dom stoppa gratis forumen -.--

Whooo! Tänk om det dom säger är sant :o R.I.P The Pirate Bay 2003-2007 "We will always remember you as the best Bittorent tracker in the world" =(

Gå in på TPB o klicka er in på kopimi avdelningen(inte själva shopen utan kopimi grejen) väll där inne klicka på en av bilderna så kommer ni få fram detta polis tjockafräs som står att tpb sprider barnporr.

Förövrigt så har TPB backup servrar i både Holland och Polen så att släcka ner TPB lär de ju ej lyckas med.

Om dom inte drar till Holland och Polen och saboterar där ^^ Men den kommer nog vara kvar i några år till =)

Tour: Jag klickade där och det var ju :o Det kom ju fram.... !!!! Varning! Gå inte in där!!

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Det är inte polisen ni ska skylla på det är staten som bestämmer att polisen ska försöka stoppa fildelning.

↗ till inlägget

Om dom inte drar till Holland och Polen och saboterar där ^^ Men den kommer nog vara kvar i några år till =)

Tour: Jag klickade där och det var ju :o Det kom ju fram.... !!!! Varning! Gå inte in där!!

jo vet blev också lite skraj när jag upptäckte det men jag tror inte det är nån fara.

Nehh.. Det är ju bara ett naket barn där... :unsure:

Nivå 4 · Lärling

Jag förstår mej inte på The Pirate Bay...

8 Jul 2007
↗ till inlägget

Nehh.. Det är ju bara ett naket barn där... :unsure:

eeehh naket barn? jag fick bara upp ett polis meddelande.

9 Jul 2007

Det där var inte barnporr -.- Det var nån himla .... sak -.- Han som gjorde sidan .. Det var hans barn som dansade kopimi dansen.. Glömt vad det var som dom vilje komma fram till... Jaja..

Nivå 6 · Fuskare

TPB kommer aldrig dö

TPB kan dö.. Herregud.. Däremot är kampen mot fildelning dömd att misslyckas.

Nivå 7 · Fuskare

De kanske kan få ner tpb vilket verkar vara ganska så svårt, men de stoppar aldrig fildelning. Det finns mer än tusen bittorrentsidor på nätet, och jag tror högst på att om de håller på i ca 10 år så lär de få ner högst 50 stycken, om inte ens knappt det. Fildelning kan inte stoppas, men tpb kan dö.

10 Jul 2007

Hahahaha... Ägda?

Nivå 4 · Lärling

Ja. Hårt ägda.

Nivå 0 · Nykomling

haha of course!

Nivå 2 · Novis

Det kan varit en hackar som har kappat serven

Och lagt in barn p*r.

Men polisen måste ju vara 100% att de tpb som har lagt in de.

11 Jul 2007

Jag och min bror's lug hackade sönder polisen hemsida. Dock så råkade jag göra fel så jag fick också överbelastning :P

↗ till inlägget

Jag och min bror's lug hackade sönder polisen hemsida. Dock så råkade jag göra fel så jag fick också överbelastning  :P

För dom som inte fattade, IRONI!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in