Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jag har Diamond redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Har bokat Diamond för en månad sen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 jag körde match mot min kompis igår vi testade att jag hadde min tortera i lv.84 och han fick ha alla sina bästa ( hans bästa pokemon va skarmory som han fick av mig den är i typ lv63 men jag lyckades bara slå 4 st jag hade 2 kvar att slå ganska ojämt 6 vs 1 hehe han har pearl och jag har diamond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Har bokat pearl :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 D I A M O N D VAD BLIR DET YOOOOO DIAMOND ! JAG SKA KÖPA DIAMOND LÄTT. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Spenderar inte pengar på en ny konsol för att köpa ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Nooooo Not Pearl!!!! :meddum: Jo. Min kompis ska köpa Diamond och jag Pearl,om jag får nåt DS. Jag kan inte köpa det fören i januari! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Just Nu har jag mega tråkit för jag spelat sönder LeafGreen, Firered ,Ruby , de Blåa :P Guld,silver,röd,blå och Gul!! I'm Längtar to The Dag när man kan buy the spel :blink: Ps: Köp inte Pearl >-< Bara om Bara Lucario finns där ( Locario Favvo :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Just Nu har jag mega tråkit för jag spelat sönder LeafGreen, Firered ,Ruby , de Blåa :P Guld,silver,röd,blå och Gul!! I'm Längtar to The Dag när man kan buy the spel :blink: Ps: Köp inte Pearl >-< Bara om Bara Lucario finns där ( Locario Favvo :D ) Varfr ska man inte köpa pearl? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Lucario finns i båda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Diamond har blivit för överskattat pågrund av Dialga. Själv ska jag ta Pearl! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WHITE_KING Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 jag har redan diamond och är vid ligan i grotan inan mega jobig är den ' P.S jag fongade dialgi med primeer ball :P | | | \/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg