Hoppa till innehåll

Hjälp Till Largo Winch


Rekommendera inlägg

Okej...tror jag fattar, skriv igen om det är fel place jag snackar om. här är ialla fall vad du ska gör med shack pjäserna.

Du ska flytta runt pjäserna till dom platser som beskrivningen visar, om en pjäs inte går att röra på efter du flyttat den till en ruta så är den på rätt plats.

När alla pjäser fastnat så öppnas det en gång och då kommer du vidare.

Du har väl fått alla pjäser? eller är det det som är problemet.

P.s Jag kan det här spelet, jag är på ön på andra gången och fattar inte ett skit, men där du är kan jag säkert, Fråga på bara! B) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu fattar jag tror jag!!!

Du har inte ställt jesus josef och maria statyerna i rätt ordning!

men se det kan jag :lol:

Du ska hitta alla stay bitarna eller figurerna och sen gå in på din väska eller nåt och välja en av statyerna, vi säger att det är jesus statyn, och trycka på rund knapp.

Så ska du gör med alla för att varje staty har en del till en annan staty osv.

tex josef statyn har en del till jesus statyn och jesus statyn kanske har en del till

maria statyn. När alla statyerna är rätt ska du placera dom i rätt ordning på ett nästan som ett dockskåp. När du gjort det öppnas en gång i en bockhylla och där går du ner och letar i rummet efter en tom fontän "font" och då ska du leta upp en flaska som du fyller medvatten i en annan full fontän sen går du och häller det vattnet i den tomma fontännen och då får du drottning shackpjäsen!

Kungen kommer jag inte ihåg för tillfället tror jag.... :lol: :lol: :lol:

Skriv om du undrar något mer. B)

Redigerat av Gameshark
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

du ska gå in på din start meny och läsa en note där det står ett namn, Maurice tror jag det var, sen går du på bokstäverna i den ordning nammnet är.

Prova och skriv igen om det funka eller ej. :lol:

Redigerat av Gameshark
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...