💬
Logga in
Fuska.se

Ratchet & Clank 1

24 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har precis lånat ratchet & clank av en kompis och undrar om det finns svenska elr svensk text jag fattar inte ett skit va man ska göra :angry:

↗ till inlägget

Jag har precis lånat ratchet & clank av en kompis och undrar om det finns svenska elr svensk text  jag fattar inte ett skit va man ska göra  :angry:

nej det finns inte svenskt. OM DU VÄRKLIGEN ÄR 13 HUT KAN DU FÖRSTÅ NOLL MIN BROR SOM E 8 ÅR HAR KLARAT SPELET UTAN HJÄLP.

men ärligt, engelskan i spelet är inte svårt på något sätt, och man behöver ju bara förstå lite för att klara spelet...

10 Jul 2007
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Jag har precis lånat ratchet & clank av en kompis och undrar om det finns svenska elr svensk text  jag fattar inte ett skit va man ska göra  :angry:

Men jag mena inte på det sättet!!! Jag menar hur man kan veta vart man ska och jag vet ingenting om ratchet & clank, jag har ALDRIG spelat det!

och jag undrar om nån kan berätta lite fakta vad man ska göra för att klara spelet

jaha, varför sa du inte det från början, men ratchet and clank 1 är ju jättelätt att förstå, men om man inte gör det finns det massvis med walkthroughs på nätet googla bara, men dock är typ alla på engenska

Trådstartare #6

okej

men vad ska jag söka på då?... ratchet & clank? walktroughs???

pröva båda, eller gå in på http://www.gamespot.com/ps2/action/ratchet...tag=tabs;cheats

längst ner finns det bra guider

men seriöst. om du bara koncentrerar och lyssnar på vad dom säger i början så fattar du. jag menar t.o.m när jag var 9 år fattade jag och klara av spelet (när jag nyss fick det)!

11 Jul 2007

Gamefaqs.com is your friend!

men den e på engelska då finns ju den här hemsidan: angelsk översättning

Senast ändrad:

Trådstartare #10

Okej, men hur kan ni fatta vart ni ska då...det finns ju jättemånga vägar att gå

testa dig fram?

precis, testa dig fram, du kommer aldrig någonvart om du inte prövar dig fram, och det finns faktiskt inte särskilt många vägar att gå.

Trådstartare #13

Okej, jag har kommit en bit nu :) men vet ni hur man får en ''gadget treespasser'' elr vad det heter...jag är på 3.e banan :D

betydligt senare i spelet, om inte jag kommer ihåg fel

13 Jul 2007
Trådstartare #15

Men jag måste ha en sån för att komma vidare i spelet

Hallåå?? Jag behöver hjälp

behöver du?

exakt var är du?? beskriv stället

Trådstartare #17

Jag är vid 3.e banan och jag tror jag nästan har klarat allt på banan men jag är tillbaka vid rymdskeppet...Om man kollar till vänster om rymdskeppet så är det en dörr där och en liten plattform vid dörren som blir röd om man går på den och det står att man måste ha en ''Gadgetron Treespasser''

det var ett tag sen jag körde satt, den tredje banan, det är väl en planet med gott om träd?? och i såfall behöver du inte använda treespaser, utan du bör kunna åka till en annan planet, eller finns det frågetecken på kartan??

Trådstartare #19

Nej, det gör det inte, men Planeten(banan) som jag är på heter ''Eudora''

Men om jag kollar på ''Missions'' så är det 2 jag ska göra på den planeten... Jag har gjort det 2.a men inte det 1.a. På det 1.a står det ''Confront robot lieutenant''

Fatttar ingenting :(

Eller jo, det är ett frågetecken om du menar den kartan man får upp genom att trycka på R3-knappen

Senast ändrad:

ja, gå dit så kommer du möta robotlöjtnanen. följ vara kartan

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in