Jexie Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Döpt dom till typ Lucky, Ludde,Lillie om du bara vill ha namn på L annars är Boss/buzz Theo Loucie Dasiey och Ellie söta Om du väljer namnen som dom säger alltså Maxwell, Lucky och Dasiey så lär sig hundarna sitt namn efter tre gånger. :) :D :rolleyes: Lycka till ;) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeng Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Fick spelet av brorsan :P orkade inte köpa eget. han hade köpt 3 hundar: Namn och ordning: 1 Hund 2 Pixel 3 Ninteno. mina favorit hundnamn: (tips) Hane : Citrus Tik: Sheena XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 lulu eller ninto jag har döpt mina till Lulu och Ninto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Diwha kanske :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg