Niclaz91 Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) Daniel. :) Det är roligt att så många säger sitt efternamn eftersom jag nu vet ganska säkert att: Szellerie bor på Stallgatan 24 Baranoi bor på Lagermans Väg 11 eller Ernemarvägen 11 Cyper bor på Esbergsvägen 7 Espeon_Moon bor på Jens Västers Väg 6 själv heter man då David... svårt att gissa va? Vad i h*lvete? Szellerie sa ju att han inte bodde bodde på Stallgatan... "nej nej den gatan är bara för hästnördar" Redigerat 25 Juli 2007 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Daniel. :) Det är roligt att så många säger sitt efternamn eftersom jag nu vet ganska säkert att: Szellerie bor på Stallgatan 24 Baranoi bor på Lagermans Väg 11 eller Ernemarvägen 11 Cyper bor på Esbergsvägen 7 Espeon_Moon bor på Jens Västers Väg 6 själv heter man då David... svårt att gissa va? Vad i h*lvete? Szellerie sa ju att han inte bodde bodde på Stallgatan... "nej nej den gatan är bara för hästnördar" ja vadå då det bor ju massa hästnördar där :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Det är roligt att så många säger sitt efternamn eftersom jag nu vet ganska säkert att: Szellerie bor på Stallgatan 24 Baranoi bor på Lagermans Väg 11 eller Ernemarvägen 11 Cyper bor på Esbergsvägen 7 Espeon_Moon bor på Jens Västers Väg 6 själv heter man då David... svårt att gissa va? Vad i h*lvete? Szellerie sa ju att han inte bodde bodde på Stallgatan... "nej nej den gatan är bara för hästnördar" ja vadå då det bor ju massa hästnördar där :o Ja, men du påstog att du inte bodde där. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deathmule Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Det är roligt att så många säger sitt efternamn eftersom jag nu vet ganska säkert att: Szellerie bor på Stallgatan 24 Baranoi bor på Lagermans Väg 11 eller Ernemarvägen 11 Cyper bor på Esbergsvägen 7 Espeon_Moon bor på Jens Västers Väg 6 själv heter man då David... svårt att gissa va? Vad i h*lvete? Szellerie sa ju att han inte bodde bodde på Stallgatan... "nej nej den gatan är bara för hästnördar" ja vadå då det bor ju massa hästnördar där :o Ja, men du påstog att du inte bodde där. :o neej jag är ju cs-nörd!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jag heter Guuuuusssssttttaaavvvvv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 jag heter rené holgersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 My name is stefan,stefan henriksson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) ludvig omg, jag bor inte på jens västers väg 6! Jag e inte med på hitta ^^ ärligt asså Redigerat 27 Juli 2007 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Kim Lindgren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.