Dannneee Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Jag ska köpa nytt spel.Har väldigt svårt att bestäma mig för vilket.Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Till att börja med; Vilka har du? Men Resident Evil 4 är det självklara valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 :medieval: zelda twilight princess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Jag ska köpa nytt spel.Har väldigt svårt att bestäma mig för vilket.Vad tycker ni? Om du vill ha ett spel där du använder stylusen mkt så ska du köpa Trauma Center: Under the Knife. Där ska du operera. Jag tipsar dej även om CastleVania, vilket spel som helst av dom för de är riktigt roliga. Och såklart ska jag nämna att Super Mario 64 är ett fantastiskt kul spel som alla DS-ägare borde ha. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 EXCITE TRUCK!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Jag ska köpa nytt spel.Har väldigt svårt att bestäma mig för vilket.Vad tycker ni? Det här är wii forumet Men köp SMG när det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.