Tobbot Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) Hej jag säljer en account på 9Tails och en account på pokemoncrater med pokemon som är lägendariska Jag byter 9tails accounten mot 5k och pokemoncrater accounten mot En Runescape gubbe på lvl 70 P.S har inte klarat alla gym elr ligor på pokemoncrater Men om ni vill börja om med pokemoncrater accounten så ta en pokemon av eran account och sätt ut den på trade och sen så kan ni Ta Min account och lägga pokemona ni vill ha till eran account så får ni legendariska pokemon P.S man måste ha 7 elr mera för att trada och jag tar 5k på RS för 9tails accounten^^ har 5 elr 4 gubbar på den www.9tails.se/manager www.pokemoncrater.com/ Redigerat 9 Juli 2007 av Tobbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 borde vara ine på köp och sälj och inte här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.