Dannneee Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Hur får man den där blå texten under inläggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Signaturen? Det finns i " Mina inställningar " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Ändra signatur är det i mina instälning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Gå längst ner på din sida/presentation och tryck på ''Ändra min signatur''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Kolla högst upp åt höger! där står det "Mina Inställningar" gå sedan till signatur. skriv vad det ska stå i signaturen. Det får inte var en smilie, länk eller en bild i signaturen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Max 4 rader. Och 250(?) Tecken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 MEN FÖR TUSAN, ALLA BEHÖVER INTE SVARA NÄR HAN HAR FÅTT SVAR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 MEN FÖR TUSAN, ALLA BEHÖVER INTE SVARA NÄR HAN HAR FÅTT SVAR? Kunde inte sagt det bättre själv :') Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg