Silvers Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Nu hade jag tänkt se till så vi får tillbaka PEPSI X i affärs hyllorna igen :D Så alla ni som också vill ha tillbaka PEPSI X skriv ditt namn på http://www.namninsamling.com/site/get.asp?We_Want_Pepsi_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Jag vill hellre ha tillbaka Zingo Choklad och Zingo Banan... men vafasen, jag skriver på skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Har ingen j*vla aning vad det är men skriver väl på då xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Man ser nog på listan vilken som är min anmälning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 jag skriver väl också på, KVAB man såg direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) Har ingen aning om vad det är.. När fanns den? Redigerat 11 Juli 2007 av Ninomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) KVAB KVABsson :lol: ochvem är Arne Rövfors? :lol: :lol:wbe spammer har också undertecknat Redigerat 11 Juli 2007 av TheOffspring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Det är jag som undertecknat med Arne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Vad är det för skillnad på Pepsi och Pesi X? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Vad är det för skillnad på Pepsi och Pesi X? :S Det är mer arama i Pepsi X mwowhwa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Och Arama är...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Skillnaden är bara att Pepsi X har ett "X" på slutet och att burken inte är likadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.