j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 När jag ska uppdatera mitt SW kotor kommer det fram (i röd text) : Can not find patch file: /swkotor/sw_pc_english_from102514076_to103514077.md5 Get the manual patch. http://support.lucasarts.com/patches/Kotor.htm The patch has been aborted Jag fattar inte?! Vad har hänt och hur ska jag göra för att kunna uppdatera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Var det den filen på sidan som du laddade ner lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Ja, sen blev jag förbannad och tok-tryckte på alla knappar.. Å då funkade det :D Vet inte vad felet var men nu funkar det bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.