w4nkarN Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Lyssnar/har lyssnat på dom? Vilka är dom 5 bästa va er -.- Jag lyssnar på dom(eh? Gör jag?) topp5: 1. Staten & kapitalen (Samlingen) 2. Mamma Pappa Barn 3. Hat och Blod 4. (Välkommen till den falska värkligenheter?)Jag vet inte vad den heter. Vilken är det 5. Ung & K*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Scheisse Die Mauer Mamma Pappa Barn Staten & Kapitalen 800 Det Måste Vara Radion Alla Visa Män Flyktsoda Schweden Schweden Tyna Bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 jag tycker beväpna er och nu släckas tusen människoliv är de goaste låtarna. Mona tumba slim klubb e bra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 het choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 800 grader är först! resten vet jag inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Tycker inte att dom är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) ingen som nämner "Häng Gud", kan de finnas någon mer korrekt text :P Redigerat 13 Juli 2007 av Dellamorte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Nej det finns inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 1. Häng Gud 2. 800G 3. Bakom Mina Solglasögon 4. Staten och Kapitalet 5. Ung och Kåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Oh nej, svensk punkt! Fy f*n :P De flesta låtarna är typ skrivna av folk i sin 40-årskris. ;) Visst, några låtar är okej men de flesta är dumma, löjliga och rent av idiotiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Japp, bra band. Ung och kåt, staten och kapitalet bästa låtarna ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Oh nej, svensk punkt! Fy f*n :P De flesta låtarna är typ skrivna av folk i sin 40-årskris. ;) Visst, några låtar är okej men de flesta är dumma, löjliga och rent av idiotiska. Var inte dom typ 20 när dom startade Ebba Grön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.