Hoppa till innehåll

Harry Potter Och Fenixorden


Svampen2

Rekommendera inlägg

:D kan nån beskriva var dom talande gris stenarna finns?

snälla svara nån

tacksam vid svar :D

Ska försöka säga var alla är, men är inte riktigt säker på en...

1.En gris är på förvandlingskonstgården, rätt enkel att hitta...2. en annan är vid viadukten, precis där bron börjar, nära entregården...3. Den tredje är på tredje våningen, du vet när man ska gå uppför den (onödigt) långa trappan, så finns det ett ställe där det står en gris, finns även en annan trappa precis bredvid den som leder till andra våningen tror jag...4. Den fjärde är på den stenlagda gården, reparera trappan och gå uppför den, och sen till vänster hela tiden så hittar du den...5. Den femte är jag inte så säker på, för den hade jag stora problem med, och det var så länge sen jag skulle hitta statyerna...men det ska vara en korridor, tror att det är fjärde våningen, men är absolut inte säker...det är i alla fall en korridor med en trappa i, en sån här vanlig, inte en spiral...om du går uppför trappan och till vänster så kommer du till en korridor med det vanliga, mattor och rustningar...leta på vänster sida av korridoren så kommer du ut till en smal gång...gå till vänster så står det en gris där...kom ihåg, är absolut inte säker på denna...hittade den av en ren slump...

 

Ja, det var alla...visserligen har jag spelat spelet på PS2, men det kan väl inte vara så stor skillnad...ett tips: kasta incendio på grisarna så får du upptäckarpoäng...om du inte redan märkt det förstås :P

 

 

 

Den femte grisen finns om du går in i klocktornet så kan du gå in i en korridår ovanför klocktornet (när du är inne) Sedan finns grisen ute på en balkong ungefär på antingen den korridoren eller på den som är över eller under! Lycka till!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...