Hoppa till innehåll

Så Du Skapar En Riktig Css Server Mani


 Dela

Rekommendera inlägg

ok srry för att jagh inte har svarat men jag är inte inne så offta på fuska.se men asså du ska skapa en genväg asså srcds filen ska du skapa en genväg

hej jag har problem med att fixa admin ... när ja skriver meta version kommmer de fram ... men bind v admin fatta ja ejj:( tackar för svar :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...

Tjena, när jag ska öppna "srcds" filen så kommer ingenting upp. (Inte den filen som man instrallerar allting på utan den man ska starta servern med.) JAg har intrallerat filen för Counter strike source. Hoppas ni fattar vad jag menar med srcds filen.

 

Kom Igen, HJÄÄLP TAAAACK!!

Redigerat av Gurran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja! min server och så funkar utom mani. jag har lagt client txt i cstrike,cfg,mani_admin_plugin men jag få inte upp non admin meny när jag har skrivit bind v admin. vad jag för fel? tacksam för svar. adda på msn lr steam: [email protected] pro_skitty

asså man ska srkiva "bind v admin" eller va det nu va i console

men jag ska kanske testa din guide imorgon sbgmaffia om jag orkar :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...

tror inte det men testa eller lägg de mapparna du vill ta bort på skriv bordet och sen om inte servern fungerear för det ta tillbaks de då

vad menar du med att lägga den i HLServer jag hittar inte ens den filen:) :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...